ویژگی های ماشین اسباب کشی

ویژگی های ماشین اسباب کشی

ویژگی های ماشین اسباب کشی در باربری اتوبار ملت

انتخاب کامیون اثاثه یا لوازم داخلی مناسب به شما این امکان را می دهد که حجم زیادی از نگرانی های مبلمان خود را کاهش دهید. انتخاب دقیق تعداد کامیون برای حمل تجهیزات نیز بسیار مهم است.

زیرا اگر تعداد کامیون ها کم باشد با مشکل مواجه خواهید شد و کرایه تعداد زیادی خودرو برای شما هزینه اضافی خواهد داشت.

پس یک روز قبل از اسباب کشی حتما با کارشناسان در انتخاب تعداد مناسب ماشین آلات مشورت کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

در ادامه به ارائه مهمترین نکات در انتخاب نوع ماشین باربری و اسباب کشی می پردازیم. پس برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید:

کامیون اسباب کشی در ابعاد مختلف

انواع کامیون ها با توجه به اندازه خود قادر به حمل اثاثیه هستند. فضای اتاق کامیون ها بر حسب متر مکعب محاسبه می شود. این فضا شامل تمامی فضای باز محل نگهداری بار در کامیون از کف تا پشت بام می باشد. پر کردن اتاق کامیون به درستی بسیار مهم است و افراد عادی به ندرت می توانند کامیون را به طور کامل با بسته بندی پر کنند.

در نتیجه، انتخاب یک کامیون اثاثه یا لوازم داخلی کمی موثرتر از آن چیزی است که در یک اثاثه یا لوازم داخلی موفق انتظار دارید. این شرکت ها مبلغ ملک شما را بررسی می کنند و بر اساس آن یک مبلمان اجاره می کنند.

یک کامیون باربری بر اساس اندازه ملک خود اجاره کنید

آژانس‌های کرایه کامیون یا شرکت‌های باربری می‌توانند به راحتی نیازهای شما را بر اساس مقدار واقعی چمدان و چمدان شما هنگام انتخاب کامیون شناسایی کنند. به عنوان مثال، یک کامیون 20 فوت مکعبی می تواند وسایل تقریباً سه اتاقه را بارگیری و ذخیره کند.

توجه داشته باشید که این مقدار تقریبی است و میزان تجهیزات اتاق ها در انتخاب خودرو بسیار موثر است و تنها با توجه به متریال آن اتاق ها، نوع کامیون اثاثیه منزل مشخص می شود. این تعیین بر اساس حداقل فضای ذخیره سازی بار برای هر اتاق، مانند مجموعه ای از مبلمان، صندلی و میز برای اتاق نشیمن است.

اما اگر تجهیزات شما بیشتر از این مقدار باشد چه؟ به عنوان مثال، اگر دو مبل بزرگ یا دو وسیله دیگر در خانه دارید، ماشین مناسب چیست؟ یا اگر فقط یک مبلمان بدون میز ناهارخوری دارید، چگونه می توانید نوع ماشین را انتخاب کنید؟

چنین تفاوت‌هایی می‌تواند تعداد اتاق‌هایی را که برای یک کامیون خاص اندازه‌گیری می‌کنید تا حد زیادی افزایش یا کاهش دهد. تجهیزات خود را با آنچه از یک شرکت اتوبوسرانی استفاده می کنید مقایسه کنید و یک کامیون اثاثیه منزل اجاره کنید و مناسب ترین کامیون را از این شرکت ها بخواهید.

اهمیت انتخاب کامیون اجاره ای مناسب

یک تجربه ضروری در هر قطعه مبلمان اجاره کامیونی است که اندازه مناسبی برای جابجایی اثاثیه یا محل کار دارد. اما این انتخاب آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست و انتخاب اشتباه کامیون اثاثیه منزل می تواند منجر به فاجعه در اسباب کشی شود.

برای مثال، اگر کامیونی را انتخاب می‌کنید که فضای ذخیره‌سازی کمتری نسبت به تجهیزات و نوع دارایی خود داشته باشد، باید کامیون را تخلیه کرده و کامیون بزرگ‌تری اجاره کنید. در این صورت باید زمان از دست رفته کامیون کوچک را جبران کنید یا تصمیم بگیرید برای جابجایی وسایل خود چندین بار با کامیون کوچک سفر کنید. شما همچنین می توانید برخی از کارهای دشوار را انتخاب کنید و انجام دهید، مانند حذف برخی از اقلامی که برای ارسال محموله به خانه جدید شما کمتر ضروری هستند.

برعکس این نیز می تواند اتفاق بیفتد. یعنی یک باربری با فضایی که برای وسایل شما بزرگ است انتخاب کنید و وسایل خود را در این ماشین قرار دهید و وقتی به مقصد رسیدید متوجه می شوید که همه چیز آسیب دیده یا شکسته است.

راهنمای اندازه گیری اثاثه یا لوازم داخلی برای اجاره

قاعده کلی برای اندازه گیری کامیون اثاثیه منزل این است که تقریباً 3 فوت مکعب فضا برای هر اتاق اختصاص دهید. بر اساس این برآورد، یک کامیون 24 کیلوگرمی باید بتواند فضای کافی برای ذخیره و بارگیری هشت اتاق با تجهیزات کامل و مورد نیاز را فراهم کند.

توجه داشته باشید که این یک اندازه گیری تقریبی است، بنابراین یک بار دیگر، باید قبل از تکیه بر ذخیره این تخمین، حجم اقلام خود را تعیین کنید. در نهایت، برای مبلمان تجهیزات خود را کم استرس و کارآمد کنید.

انواع کامیون اثاثیه منزل

برای جابجایی اثاثیه منزل به طور کلی می توان از چند دسته خودرو استفاده کرد که عبارتند از:
1- وسایل نقلیه سبک برای حمل بار و اثاثیه و بارهای سبک مانند وانت، پراید وانت و نیسان.
2- خودروهای نیمه سنگین مناسب برای حمل اثاثیه نیمه سنگین و سبک اعم از کامیون، خاور، هیوندای، ایسوزو، کامیون. ده تن، کفی، ترانزیت یخچال، 20 تن، چادر سه محور، کفی، کمپرسور، کامیون تانکر فاو و ..

توجه داشته باشید که وسایل نقلیه بزرگ برای تردد در شهر نیاز به مجوز دارند و اغلب برای حمل و نقل بار بین شهری در جاده استفاده می شوند.

اگر وسایل شما به اندازه یک ماشین جابجایی کوچک است نیازی به اجاره کامیون اثاثه یا لوازم داخلی ندارید و می توانید با هزینه کم وسایل خود را با ماشین های کوچک جابجا کنید.

برای انتخاب کامیون اثاثیه منزل ابتدا موارد زیر را بررسی کنید.

  • نوع بار و اثاثیه شامل بارهای سنگین یا سبک یا نیمه سنگین
  • فاصله بین مبدا و مقصد
  • حمل و نقل درون شهری و بین شهری
  • زمان تحویل
  • نوع مسیر انتخاب شده بین مبدا و مقصد
  • و سایر

اگر قصد دارید به شهرهای دیگر ارسال کنید و فاصله تا اثاثیه زیاد است، توصیه می کنیم از کامیون های سرپوشیده استفاده کنید. این کار ایمنی بار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و راننده می تواند با اطمینان بیشتری روی رانندگی خود تمرکز کند.

بهترین انتخاب کامیون باربری

انتخاب و اجاره کامیون اثاثیه منزل مناسب یکی از مهمترین جنبه های داشتن باربری ایمن و راحت است. اگر یک کامیون باری خیلی کوچک اجاره کنید، ممکن است برای شما یک کابوس باشد.

در این مورد، باید به طور کامل هزینه کامیون را برای تغییر اندازه آن به اندازه بعدی پرداخت کنید یا سایر ترتیبات جابجایی را برای مواردی که مناسب نیستند تنظیم کنید. این امر به ویژه هنگامی که در حال جابجایی مبلمان به شهرهای سراسر کشور هستید آزاردهنده و گران است.

برای جلوگیری از چنین تجربیات ناخوشایندی، همیشه می توانید برای حمل وسایل خود یک تریلر یا کامیون اجاره کنید. برای انتخاب کامیون وسایل مناسب با تجهیزات خود، با پرسیدن مهمترین سؤالات شروع کنید:
چه مقدار تجهیزات دارید؟ چند اتاق وجود دارد؟
ساده ترین کار تعیین تعداد اتاق ها برای تعیین میزان بار است. شما نیاز به اجاره کامیون اثاثیه منزل دارید، می توانید برای انتخاب ماشین مناسب با ما در شرکت باربری اتوبار ملت مشورت کنید و بهترین و مناسب ترین ماشین را با بهترین قیمت از ما اجاره کنید.