شرکت باربری و اتوبار ملت

اتوبار ملت یکی از بزرگترین و معتبرترین باربری و حمل و نقل در شیراز و جنوب با پوشش کل استان و کشور است که با ارائه برترین خدمات نظیر اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و باربری همواره در تلاش برای ارتقاء و پیشرفت سطح کیفی خدمات خود بوده است.

 مجموعه اتوبار ملت با کادری متعهد به کار و کاملا مسئول و آشنا به شرایط اسباب کشی و حمل و نقل تمام تلاش خود را می نمایند تا شما با آرامش اسباب کشی خود را انجام دهید.

باربری اتوبار ملت با ارائه خدمات کامل و بهینه به تمامی هموطنان عزیز استان و شهرستان های همجوار جهت بهره مندی از شرایط خوب اسباب کشی در سایت خود، رزرو آنلاین اتوبار را ارائه می دهد. برای این منظور کافیست با یک تماس سفارشتان را رزرو کنید.

 به محض ثبت نام آنلاین، کارشناسان شرکت با شما تماس خواهند گرفت تا هماهنگی های نهایی را انجام دهند تا مطمئن شوند که از خدمات به بهترین شکل بهره مند خواهید شد. ما در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستیم.

مهمترین و اساسی ترین چیز برای ما داشتن کیفیت بالا در باربری و اتوباراست تا شما بتوانید اثاثیه خود را با خیالی آسوده جابجا کنید از صفر تا صد این کار را به ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مزایای اتوبار ملت : قیمت و تعرفه مناسب، کیفیت بالای خدمات، نیروهای زبده و و رزیده و خوش برخورد و مجرب .

اتوبار ملت آماده همکاری عقد قرارداد با شرکتها و ادارات موسسات خصوصی و دولتی می باشد.

به خود مفتخریم که بالاترین میزان رضایت در سطح استان به ما تعلق دارد.

برای جابجایی و رزرو می توانید با شماره 09176500984 – 09176500985 و شماره ی 07138604850 تماس بگیرید و با ما در ارتباط باشید.