باربری در کنگان

باربری در کنگان

در حال حاضر استان بوشهر موقعیت استراتژیک خود را دارد و منابع و صنایع مختلف از جمله نفت و گاز به ویژه میادین گاز پارس جنوبی در عسلو و کنگان و پارس شمالی در دیر،بردخون و شهرستان دشتی بزرگترین ذخایر مستقل گاز در جهان هستند.

باربری در کنگان را با سهولت به اتوبار ملت بسپارید.

معرفی کنگان

بندر کنگان مرکز شهرستان کنگان در استان بوشهر در جنوب ایران واقع شده‌است.

منطقه پارس ۲ (پارس کنگان) که بزرگی آن دو برابر منطقه پارس ۱ (پارس جنوبی) است در ۱۰ کیلومتری بندر کنگان قرار دارد. کنگان از شمال به دامنه‌ها و رشته کوهای زاگرس و تپه کنگان و شهرستان جم، از جنوب به خلیج فارس، از غرب به فاصله ۶ کیلومتر شهر بنک و بندر دیر و از سمت شرق به سیراف و عوینات (پارس جنوبی یا تمبک فعلی) محدود می‌گردد.

در حال حاضر استان بوشهر موقعیت استراتژیک خود را دارد و منابع و صنایع مختلف از جمله نفت و گاز به ویژه میادین گاز پارس جنوبی در عسلو و کنگان و پارس شمالی در دیر،بردخون و شهرستان دشتی بزرگترین ذخایر مستقل گاز در جهان هستند.

یکی از مهمترین پایانه های صادرات نفت خام جهان در جزیره خارگ و همچنین اجرای پروژه های صنعتی بزرگ مانند نیروگاه اتمی بوشهر، کشتی سازی و غیره که پیش بینی می شود در آینده نزدیک به یکی از مناطق مهم اقتصادی و صنعتی جهان تبدیل شود.

بندر کنگان یکی از مهم ترین و بزرگترین بنادر تجاری و صیادی جنوب استان می باشد. به همین خاطر صنعت حمل و نقل در بوشهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

باربری در کنگان
باربری در کنگان

باربری در کنگان

حمل بار به کنگان

ارسال بار و کالا درکنگان

حمل بار در بندر کنگان

این روزها بسیاری از افراد برای جابجایی اثاثیه یا محل کار خود به دنبال شرکت های باربری معتبر هستند که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند، همانطور که شرکت اتوبار باربری ملت، توانسته در زمینه بسته بندی وسایل و اثاثیه با تخصصی ترین روش رضایت مشتریان خود را جلب کند و مراحلی مانند حمل و جابجایی بار را بدون وقفه در سریع ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت انجام دهد.

حمل و نقل لوازم منزل و اداری و حمل صحیح اثاثیه و لوازم تخصصی در بندر کنگان کلید بسیار مهمی است. ما با سابقه عالی و نیروهای ماهر توانستیم این کار را انجام دهیم.

تمام مراحل اسباب کشی خود را با پیشرفته ترین تکنیک های و با داشتن کادری بسیار مجرب به ما بسپارید. بهترین و اولین روش برای جابجایی لوازم خانگی و اداری و صنعتی انتخاب یک شرکت حمل و نقل حرفه ای  در حمل و نقل بار است.

اتوبار ملت با استفاده از تجربیات گذشته و تخصص به روز توانسته است گامی در این راه بردارد. با اعتماد به اتوبار ملت، ما را در هدف خود که همانا جلب رضایت شماست یاری می نمایید.

ارسال بارهای تجاری و صنعتی از بندر کنگان با کمترین هزینه.

باربری اتوبار ملت منحصر به فردترین خدمات باربری از تمام نقاط به بندر کنگان در استان بوشهر را به شما ارائه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن بارهای سبک و سنگین را ارسال کنید.

برای ارسال تخصصی انواع کالا و کالاهای مجاز و قابل حمل بدون محدودیت می توانید به صورت تخصصی این کار را انجام دهید.

شما می توانید از طریق خدمات حرفه ای، بهترین و سریع ترین باربری را برای بوشهر را دریافت کنید.

خدمات ارائه شده توسط باربری اتوبار ملت:

1 – حمل تخصصی اثاثیه و اسباب شما

2 – داشتن کادری خوش اخلاق و کاربلد و با سابقه کار بالا

3 –  بارگیری در مبدا و تخلیه بار در تمامی نقاط استان و شهرستان های اطراف همراه با کارگرانی مجرب

4 – ارائه خدمات در سراسر استان بوشهر

5 – انواع خودروهای باربری

6 – کلیه جابجایی های درون شهری و برون شهری

باربری در کنگان

حمل بار به کنگان

ارسال بار و کالا درکنگان

هزینه باربری از بندر کنگان به چه عواملی بستگی دارد؟

1 – نوع بار

2 – حجم بار

3 – وزن بار

4 – فاصله مبدأ تا مقصد

5 – بیمه بار

6 – نوع ماشین باربری

7 – تعداد ماشین باربری

8 – ارزش بار

باربری در کنگان
باربری در کنگان

حمل اثاثیه منزل از بندر کنگان

یکی دیگر از باربری هایی که بوسیله باربری اتوبار ملت انجام می گیرد باربری اثاثیه منزل است. مهم ترین نکته قبل از بارگیری و تخلیه، نوع بسته بندی اثاثیه منزل است.

بسته بندی اگر به درستی در حین حمل و نقل نگهداری نشود ممکن است آسیب ببیند. برای این منظور باربری اتوبار ملت برای سهولت در کار و صرفه جویی در وقت شما یک کارگر بسته بندی می فرستد.

کارگران تمامی لوازم منزل شما را از کوچک (ظروف، میز و صندلی و …) تا بزرگ (یخچال، فریزر و …) کاملاً اصولی و ایمن بسته بندی می کند. پس از بسته بندی، بارگیری و تخلیه بار را اتوبار ملت انجام می دهد.

مشاوره تخصصی باربری در کنگان 

حمل و نقل کالا و بار از کنگان به سایر نقاط یک فرآیندی منحصر به فرد است و اگر با سیستم های حمل و نقل و خودروهای باربری آشنا نباشید، احتمالاً برای شما هزینه ها و مشکلات حمل و نقل افزایش می یابد.

به همین دلیل مجموعه باربریاتوبار ملت، برای ارسال بار شما در کنگان بهترین و حرفه ای ترین مشاورین را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید کالاهای خود را با بیمه نامه ای متناسب با کمترین قیمت و با بالاترین ارزش ارسال کنید.

باربری در کنگان
باربری در کنگان

باربری در کنگان

بیمه نامه مخصوص حمل بار به کنگان

ارسال بار و کالا از بندر کنگان به تمام نقاط استان و شهرستان های اطراف تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه.

اتوبار ملت تمامی خدمات خود را در زمینه شهری و بین شهری را همراه با بهترین و کاملترین بیمه ها به شما عزیزان ارائه می دهد.

برای استعلام نرخ باربری در کنگان و میزان بیمه مورد نیاز و هزینه آن می توانید با ما تماس بگیرید.

اتوبار ملت

کادری مؤدب،خوش اخلاق و متعهد 

تحت نظر اتحادیه حمل و نقل 

متعهد به زمانبندی هماهنگ شده 

تضمین سلامت کالای شما در مقصد

​​​​​​مناسب ترین قیمت

 

حمل بار به کنگان بصورت تخصصی و حرفه ای 

باربری در کنگان
باربری در کنگان

باربری در کنگان، باربری اتوبار ملت با کادری مجرب و حرفه ای آماده همکاری با شرکت ها و ارگان‌ها جهت انجام پروژه های حمل کالا همراه با انواع وسائل نقلیه می باشد.

برای حمل و نقل در کنگان از طریق باربری اتوبار ملت، همه روزه و بصورت 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشیم.

برای استعلام نرخ باربری در کنگان و میزان بیمه مورد نیاز و هزینه آن می توانید با اتوبار باربری ملت با شماره های 0028014 – 0917 و 0068014 – 0917 تماس بگیرید.

باربری در کنگان

حمل بار به کنگان

ارسال بار و کالا درکنگان

آشنایی با اتوبار ملت