اسباب کشی ارزان، آسان و بی دغدغه

اسباب کشی ارزان، آسان و بی دغدغه

اسباب کشی ارزان، آسان و بی دغدغه در باربری اتوبار ملت

اسباب کشی ارزان، آسان و بی دغدغه یکی از چیزهایی است که حداقل یک بار در زندگی تجربه می کنیم. معمولاً هر روز این اتفاق برای ما نمی افتد، بنابراین باید هر بار به دنبال یک باربری خوب باشیم، اما می خواهیم تجربه خوب خود را در زمینه اسباب کشی با شما به اشتراک بگذاریم تا در جابجایی و بسته بندی وسایل به یکدیگر کمک کنیم، بدون نگرانی  و دغدغه اتوبار ایمن و ارزان داشته باشیم.

اولین دلیل برای معرفی باربری اتوبار ملت ( قیمت گذاری اولیه)

هنگام اسباب کشی ممکن است به این موضوع برخورده باشید که با تیم حمل و نقل قیمتی را توافق کرده باشید ولی بعد از این که بخواهید دستمزد آنها را پرداخت کنید ، از شما طلب مبلغ بیشتری بکنند . در باربری اتوبار ملت، این اتفاق رخ نمی دهد ، زیرا قبل از آنکه تیم مربوطه به محل شما اعزام شوند شما به صورت تلفنی میتوانید تمامی مواردی که منجر به افزایش یا کاهش قیمت میشوند را  مشخص کنید .

این موارد شامل تعداد کارگران ، نوع وسیله ی نقلیه ، طبقه ی مبدا ، طبقه ی مقصد ، داشتن وسایل سنگین مانند پیانو ، بوفه ، گاوصندوق و.. هستند که میتوانید به راحتی انتخاب کنید .

دومین مزیت رقابتی که باربری ملت را متمایز میکند (ارسال کارگران متخصص)

اسباب کشی ارزان، آسان و بدون دغدغه یکی از نو آوری هایی که باربری اتوبار ملت در زمینه ی اسباب کشی انجام داده است ، امکان درخواست کارگرهای فنی ، بسته بندیو کارگر چیدمان علاوه بر کارگر عادی باربر است. کارگر فنی کارگری است که به شما در زمینه های فنی از جمله باز و بسته کردن شیر های آب ، باز و بسته کردن لوستر ، متصل کردن وسایل برقی و آشپز خانه و کار هایی از این قبیل کمک خواهد کرد.

کارگر بسته بندی کارگری است که در زمینه ی چینش وسایل در جعبه مهارت دارد . این کارگر با استفاده از کارتن مخصوص و پلاستیک حباب دار به کمک شما در زمان اسباب کشی شما می آید.

کارگر چینش ، در زمینه ی چیدمان منزل شما به شما کمک خواهد کرد ، بر خلاف کارگر باربر که تنها بار تا داخل منزل حمل کرده و دیگر نسبت به مکان دقیق آن تعهدی ندارد کارگر چینش ظروف شما ، دکوراسیون شما و حتی وسایل سنگین شما را در مکان دلخواه شما قرار میدهد.

سومین دلیل (کارگران آموزش دیده برای رعایت بهداشت)

یکی از دغدغه های ما در ایام بیماری کرونا رعایت نظافت و بهداشت است کارگران بارکو در تمامی مراحل حمل بار شما بهداشت را به صورت کامل رعایت میکنند تا یکی دیگر از دغدغه های شما را برطرف کنند . البته ضدعفونی مجدد هرچند پس از حمل بهداشتی کار مناسبی میتواند باشد.

دلیل چهارم (اهمیت دادن به نظم و انضباط)

اسباب کشی ارزان، آسان و بدون دغدغه در صورتی که راننده ای دیر تر از ساعت مقرر بدون هماهنگی با مشتری در محل حاضر شود از دستمزدش کم خواهد شد ، یکی از خط قرمز های ما رعایت نظم و معطل کردن مشتری است. همچنین وسایل شما باید به بهترین شکل به همراه پتو و پلاستیک حباب دار حمل شود با این حال اگر یکی از وسایل شما آسیب ببیند باربری اتوبار ملت تمام و کمال خسارت شما را پرداخت میکند.

پنجمین دلیل (باربری اتوبار ملت یک گوش شنوا و یک مشاور حرفه ای)

قبل از انجام سفارش میتوانید با پشتیبانی 24 ساعته ی ما تماس گرفته و از آنها جهت انتخاب سرویس اتوبار ، تعداد کارگران و … سوال فرمایید همچنین بعد از سفارش تیم پشتیبانی با شما تماس میگیرد و جهت خدمت رسانی بهتر مراحل سفارش شما ، رفتار راننده و … را ارزیابی میکند. همچنین شما میتوانید با انتخاب گزینه ی ناظر ، یک مسئول را به خدمت گرفته تا بر کار کارگران نظارت کند و آنها را برای خدمات بهتر راهنمایی کند.

 ششمین دلیل (رانندگان و کارگرانی مطمئن)

اسباب کشی ارزان، آسان و بدون دغدغه تمامی سوابق هویتی رانندگان و کارگران در اختیار باربری اتوبار ملت است همچنین این افراد کسانی هستند که مدت زیادی است با ماکار میکنند و ما با اعتماد کامل آنها را برای سرویس دهی به خدمتتان میفرستیم.

با ما با شماره 09176500984 در تماس باشید.