حمل لوازم اداری ، تجاری و شرکتها

حمل لوازم اداری ، تجاری و شرکتها

حمل لوازم اداری ، تجاری و شرکتها در باربری اتوبار ملت

 

حمل لوازم اداری

حمل لوازم اداری معمولاً کاری پرزحمت و زمان بر است و انجام این کار به دلیل بزرگی و وزن وسایل می تواند منجر به مشکلاتی مانند کمردرد، آسیب به دیوار و شکستگی وسایل یا ضربه زدن به تجهیزات و غیره شود.

بنابراین بهترین و راحت ترین گزینه برای حمل لوازم اداری اتوبارهای ارزان قیمت هستند که وظیفه جابجایی  وسایل شما را به طور کامل از مبدا به مقصد انجام می دهند.

یکی از این شرکت های حمل و نقل که باربری را انجام می دهد، شرکت باربری اتوبار ملت دارای تمامی امکانات جهت حمل و نقل لوازم اداری شما می باشد.

لزوم سرعت در انجام کار

برای جابه‌جایی و اسباب‌کشی لوازم اداری، سرعت انجام کار و زمان‌بندی بسیار مهم و ضروری است. چون حمل لوازم اداری مانند اسباب‌کشی منزل نیست که با صبر و حوصله هم بتوان انجام داد و اگرچند روزی طول بکشد برایمان مشکلی پیش نیاید.

در حمل لوازم اداری باید وسایل قبلاً با برنامه‌ریزی دقیق به‌سرعت بسته‌بندی شده و در همان روز جابه‌جا شوند تا کارمندان و کسانی که در اداره کار می‌کنند، از کارهای خود عقب نمانند و شرکت یا اداره در انجام کارهای روزمره خود به مشکل نخورد.

باربری اتوبار ملت به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن این جابه‌جایی را برای شما انجام خواهد داد.

مزیت‌ها و خصوصیات سپند بار برای حمل لوازم اداری

ما در باربری اتوبار ملت برای حمل لوازم اداری شما امکانات بسیار خوبی فراهم کرده ایم تا با خیال راحت این کار را به ما بسپارید.

مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های ما در اتوبار ملت به شرح زیر است:

 مشاوره رایگان برای مشتری‌ها

باربری اتوبار ملت با در اختیار داشتن متخصصان حرفه‌ای آماده است به مشتریانی که قصد حمل اثاثیه منزل و حمل لوازم اداری را دارند، مشاوره رایگان و حرفه‌ای ارائه دهند و تمام نکاتی که قبل از انجام کار باید انجام شوند را گوشزد می‌کنند. همچنین درباره هزینه حمل‌ونقل وسایل تمام جزئیات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مسئولیت‌پذیری و اخلاق‌مداری

تمام کارکنان باربری اتوبار ملت در انجام کارها بسیار مسئولیت‌پذیر هستند و تمامی کارهایی که در وظایف آن‌ها تعریف شده را بادقت و سر موقع انجام خواهند داد. همچنین در تمام طول روز تمامی موارد اخلاقی را رعایت کرده و با نهایت احترام تمامی انتقادها و پیشنهادها را قبول می‌کنند.

انواع ماشین‌های باربری

حمل لوازم اداری شرکت‌ها و سازمان‌ها بسته به نوع و حجم آن‌ها باید از ماشین‌های باربری مناسبی استفاده کرد.

برای مثال: اگر لوازم اداری حجم کمی داشته باشند و بخواهید زودتر به مقصد برسد، از ماشین‌های باربری سبک مانند وانت و نیسان استفاده می‌شود. اما اگر لوازم در حجم زیادی باشد از ماشین‌های سنگین مانند خاور و کامیون استفاده می‌شود.

باربری اتوبار ملت برای حمل انواع و اقسام بارها، ماشین‌های باربری مخصوص آن بار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در انتخاب ماشین مناسب برای بار شما، مشاوران و متخصصان شرکت باربری بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

ماشین‌های باربری اتوبار ملت، به‌روز بوده و از لحاظ فنی سالم هستند. همچنین در داخل ماشین‌ها پتوها و کاورهایی قرار داده شده تا هنگام جابه‌جایی آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

کارگران حرفه‌ای و باتجربه

حمل‌ونقل وسایل و جابه‌جایی آن‌ها نیازمند کارگران باتجربه و آموزش‎دیده است که از لحاظ بدنی هم نیرو و توانایی انجام این کار را داشته باشند و در هنگام حمل، برای وسایل شما اتفاقی پیش نیاید.

به همین دلیل باربری اتوبار ملت کارگران متناسب با همین کار را برای شما می‌فرستد تا خیال شما از بابت امنیت وسایل شما راحت باشد.

 

حمل لوازم اداری ، تجاری و شرکتها
حمل لوازم اداری ، تجاری و شرکتها

بسته‌بندی مرتب و حرفه‌ای

بسته‌ بندی لوازم اداری کاری بسیار زمان بر و نیازمند دقت و حوصله بالایی است که به دلیل وجود پرونده‌ها و اسناد موجود در شرکت، باید تمامی آن‌ها مرتب و به ترتیب بسته‌بندی‌شده و جابه‌جا شوند.

همچنین وجود لوازم حساسی مانند لپ‌تاپ، مانیتور، کیس‌های کامپیوتر و… باعث شده در انجام بسته‌‌بندی از بهترین وسایل استفاده شود.

باربری اتوبار ملت در انجام حمل لوازم اداری از کارتن‌های مقاوم و چندلایه استفاده می‌کند و برای هر وسیله‌ای، روش بسته‌بندی مخصوصی دارد و در نهایت دقت این کار را انجام خواهد داد.

اتوبار ملت در هنگام بسته‌بندی پرونده‌ها تمامی اطلاعات مربوط به آن‌ها را بر روی کارتن‌ها می‌نویسند تا در هنگام بازکردن و جای‌گذاری در محل کار جدید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون دردسر این کار را انجام بدهید.

باربری ارزان و به‌صرفه

مهم‌ترین شاخصه‌ای که مشتریان برای حمل بار خود به آن توجه زیادی دارند، قیمتی است که شرکت باربری به آن‌ها اعلام می‌کند که باعث می‌شود حمل لوازم اداری خود را به آن‌ها بسپارند.

عوامل زیادی بر این قیمت‌ها تأثیرگذار هستند که از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به: وزن و حجم بار، فاصله مبدأ تا مقصد، نوع ماشین باربری و سوخت و استهلاک آن و… اشاره کرد.

هرکدام از موارد بالا به‌تنهایی بر قیمت اعلام شده توسط باربری اتوبار ملت تأثیر مستقیم می‌گذارد.

برای اینکه از ارزان بودن شرکت باربری مطمئن شوید و خیالتان از این بابت راحت شود که ارزان‌ترین قیمت باربری را به شما داده‌اند، باید اطمینان حاصل کنید که این شرکت باربری عضو اتحادیه است. چون تمامی قیمت‌ها و تعرفه‌ها زیر نظر اتحادیه است و هیچ‌کدام از شرکت‌ها عضو اتحادیه اجازه بالابردن یا پایین آوردن قیمت‌ها را ندارد.

با این کار هم ارزان‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بازار را برای حمل لوازم اداری خود به دست می‌آورید و هم از سو استفاده شرکت‌های غیرمعتبر که عضو اتحادیه نیستند در امان خواهید بود.

بیمه‌نامه بارها

در حمل و جابه‌جایی لوازم اداری ممکن است اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی اتفاق بیفتد و ضررهای مالی زیادی به مشتری وارد شود. برای جلوگیری از این کار و جبران خسارت‌های وارد شده به اموال شما، شرکت باربری سپند بار بیمه‌نامه‌ای به شما ارائه می‌دهد که طبق آن هرگونه اتفاقی برای لوازم و وسایل شما پیش بیاید، بیمه تمامی خسارت‌ها را به شما برمی‌گرداند.

چیدن وسایل

بعد از جابه‌جایی و رساندن وسایل به مقصد آخرین مرحله آن، یعنی چیدن وسایل بازهم دردسر و زحمت خاص خود را دارد. اما کارگران باربری اتوبار ملت بعد از حمل لوازم اداری شما، اگر مایل باشید، در کمترین زمان و باسلیقه و میل شما تمام این وسایل را در جای مخصوص خود قرار می‌دهند.

سخن آخر

حمل لوازم اداری به دلیل محدودیت زمان، استرس زیادی به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها وارد می‌کند که بهترین راه‌حل استفاده از شرکت‌های باربری برای انجام این کار است که ما در باربری اتوبار ملت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین باربری‌ها هستیم و تمام خدمات و خصوصیات را دارا می باشیم.