حرفه ای ترین کارگران برای بابری

حرفه ای ترین کارگران برای بابری

قیمت اسباب کشی و کارهایی مانند بسته بندی، جابجایی و چیدمان در هنگام اسباب کشی بسیار پیچیده است و زمان زیادی را می گیرد و در این شرایط وجود نیروهای آموزش دیده مورد نیاز در این زمینه باعث می شود که روند کار سریعتر و آسانتر شود.

کارگر باربری

با پیشرفت جوامع و پیشرفت تکنولوژی هر چند بسیاری از کارها برای ما راحت شده است ولی همین اندازه که کارها پیشرفت کرده و راحت شده است ،طبیعتا شرایط هم سخت تر شده است .

زیاد شدن اسباب و وسایل زندگی و محل کار هم از این قاعده مستثنی نیست.در زمانهای گذشته اسباب و وسایل زندگی به شکل امروزی زیاد و سنگین نبوده است و اسباب کشی و حمل و نقل نیز به شیوه ی  رایج نبوده چرا که شاید با کمک گرفتن از اعضای خانواده و قرض گرفتن ماشین باری از دوستان و آشنایان به راحتی و بدون دغدغه کار اسباب کشی و جابجایی به پایان می رسید.ولی در زمان حال اسباب کشی به این شکل نیست.

در چند دهه ی اخیر حمل و نقل و اسباب کشی توسط شرکت های باربری به صورت کامل ( ایزی پک بسته بندی اثاثیه منزل )  انجام می شود.و مردم از بابت بسته بندی اثاثیه منزل  و حمل و نقل و جابجایی دغدغه ای ندارند.

چرا که وجود کارگران حرفه ای در اتوبار ها ،وسایل به روز برای بسته بندی اثاثیه ،فروش کارتن و وسایل بسته بندی اثاثیه منزل ، ماشین های نو و تجهیز شده برای باربری ،رانندگان حرفه ای و….باعث شده است،که مردم از بابت حمل و نقل و جابجایی و اسباب کشی نگرانی نداشته باشند و چه بسا خاطره ای خوش برایشان به جا ماند.

چه زمانی نیاز به کارگر اسباب کشی داریم؟

کارگر اسباب کشی برای زمانی که نیاز به تخلیه و یا بارگیری وسایل به داخل ماشین حمل بار داریم می تواند بسیار ضروری باشد.

حمل برخی وسایل سنگین برای یک فرد معمولی می تواند بسیار مشکل باشد اما یک کارگر اسباب کشی می تواند به سادگی این کار را انجام دهد.

شما برای انجام این کار بسته به میزان وسایل تان نیاز به چند کارگر اسباب کشی دارید اما به طور معمول سه کارگر برای یک اسباب کشی معمولی مورد نیاز است.

دستمزد کارگر اسباب کشی در این مورد بسته به نوع کامیون حمل بار متفاوت خواهد بود.
برای مثال تخلیه و بارگیری وسایل به داخل وانت بار با تخلیه و بارگیری به داخل کامیون و … یکسان نیست و بسته به شرایط مشتری این نرخ می تواند از متغیر باشد.

اگر می خواهید در هزینه های دستمزد کارگر اسباب کشی و در کل هزینه های باربری صرفه جویی نمایید بهتر است از قبل همه چیز را برای جابجایی آماده کنید تا در روز اثاث کشی زمان که مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت است هدر نرود.

بسته بندی خوب و با کیفیت وسایل در این کار به شما کمک می کند.

شرایط کارگر باربری

1 – دارای قدرت و توانایی بدنی بالایی داشته باشد به ویژه جهت حمل یخچال، لباسشویی، مبلمان و سایر وسایل سنگین.

2 – فردی خوش برخورد و مردم دار باشد.

3 – دارای مشکلات و یا بیماری های جسمی مانند آصم، آرتروز و کمردرد و … نباشد.

4 –  تجربه کافی در زمینه بسته بندی برای اسباب کشی داشته باشد. به ویژه جهت بسته بندی وسایل شکستنی و حساس.

5 –  فردی منظم و وقت شناس باشد.

6 – در زمان حمل بار به شهرستان های کشورمان توانایی پیمودن مسیرهای طولانی را داشته باشد.

مزایای استفاده از کارگر باربری

1 – سریع تر شدن اسباب کشی.

2 –  بسته بندی دقیق و بی نقص با استفاده از وسایلی چون استرچ رپ، فوم، پلاستیک های مخصوص، کارتن های اسباب کشی مقاوم و چند لایه.

3 –  کم تر شدن استرس و فشار به شما و اعضای خانواده.

4 –  عدم آسیب به بدن شما به خصوص کمر و یا گردن.

5 –  تحت پوشش قرار گرفتن وسایل شما در بیمه باربری.

6 –  مدیریت و نظارت بر عملکرد آنها.

7 –  عدم نیاز به گرفتن مرخصی و اتلاف وقت شما و اعضای خانواده.

هزینه کارگر خالی باربری

بسیاری از مشتریانی که با اتوبار  تماس می گیرند می خواهند بدانند چه تعداد کارگر خالی باربری برای حمل و جابه جای وسایل آن ها نیاز است. و علاوه بر دریافت مشتعرفه دستمزد کارگر خالی باربری را با توجه به حجم وسایل براورد می کنند.

آگاهی از تعرفه دستمزد کارگر خالی باربری قبل از اسباب کشی و یا جابه جایی وسایل خود ، می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی شما موثر باشد.

بسیاری از افراد برای حمل و جابه جایی کالا ، لوازم منزل و یا اسباب کشی نیازمند کارگر خالی باربری و تخلیه بار می باشند .

نرخ دستمزد کارگران باربری اتوبار ملت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و تمامی کارگران باربری اتوبار ملت همگی دارای سلامت جسمی و روحی کامل می باشند و همگی پس از گذراندن آموزش به استخدام شرکت اتوبار در آمده اند.

بررسی دستمزد کارگر اسباب کشی پیش از استخدام

آگاهی از تعرفه ها و هزینه های دستمزد کارگر اسباب کشی پیش از شروع اثاث کشی و جابجایی بار ، می تواند در تصمیم گیری و برنامه ریزی شما و روند کلی حمل اثاثیه موثر باشد.

افراد زیادی در هنگام جابجایی بار برای حمل و جابجایی انواع کالاهای تجاری , اداری , فروشگاهی و لوازم منزل به کارگر تنها جهت بارگیری و تخلیه بار نیازمند می باشند.

اگر هزینه های اسباب کشی و جابجایی برای شما مهم است پیش ازاینکه از شرکت های باربری کارگر استخدام کنید از هزینه ها به طور کامل اطلاع پیدا کنید.اگر هر نوع وسیله خاص برای جابجا کردن دارید آن را با شرکت در میان بگذارید.

خدمات قابل ارائه  توسط کارگر اتوبار  و باربری 

خدمات بسته بندی لوازم و کلیه وسایل

بردن وسایل به درون ماشین باربری (وانت بار یا کامیون)

حمل بار به مقصد

بیرون آوردن وسایل و اثاثیه از خودروی حمل بار و انتقال آنها به محل جدید

چیدمان اثاثیه و وسایل بعد از حمل و نقل

خدمات اسباب کشی به هر نقطه ای از تهران و یا نقاط حومه شهر

حمل بار به شهرستان (باربری تهران به شهرستان ها) )

حمل وسایل سنگین ( حمل پیانو ، حمل ساید بای ساید )

دیگر مهارت های کارگر اسباب کشی

از دیگر مهارت ها و خدماتی که از یک کارگر حمل بار انتظار می رود چیدمان درست کارتن های بسته بندی و اثاثیه در درون ماشین حمل بار است.

اگر این کارگران تجربه کافی داشته باشند می دانند که اول باید از وسایل سنگین شروع کرده و در نهایت به سراغ اثاثیه سبک تر بروند به این ترتیب فضای کمتری در داخل کامیون حمل اثاث به هدر می رود.

همچنین این افراد باید مواظب باشند روی کارتن های وسایل شکستنی چیز سنگین که باعث آسیب رسیدن به آن شود قرار ندهند.

اگر کارگری اول از اثاثیه سبک تر و کوچکتر شروع کند مطمئن باشید یا تجربه کافی برای این کار ندارد و یا قصد کلاهبرداری از شما را دارد، زیرا می داند به این ترتیب شما مجبور هستید وسایل تان را در دو یا چند نوبت بار کامیون حمل بار کنید و هزینه بیشتری بپردازید.

چیدمان اثاثیه توسط کارگر اسباب کشی

از دیگر مهارت های تخصصی یک کارگر اسباب کشی چیدمان وسایل در خانه جدید پس از باربری اسباب منزل است.

در این قسمت نیز بهتر است نظارت کافی داشته باشید و از کارگران بخواهید اثاثیه را در جایی که مد نظر شماست قرار دهند.

به این ترتیب شما خیلی راحت تر می توانید چیدمان وسایل در خانه جدید را مدیریت کنید.البته یک کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه این مسائل را به خوبی می داند.به خصوص زمانی که قصد داشته باشید وسایل حساسی مثل:حمل جهیزیه عروس – یک کلکسیون از اشیای گرانقمت را جابجا کنید بهتر است به دنبال استخدام کارگران ماهر و با تجربه برای باربری باشید.

کارگر اسباب کشی بی تجربه مهم ترین عامل خسارت در حمل اثاثیه منزل

یک شرکت باربری مطمئن و مدرن همیشه از افراد متخصص و آموزش دیده برای حمل اثاثیه منزل استفاده می کند و هرگز افراد ناآزموده و بی تجربه را برای این کار به محل اسباب کشی مشتری اعزام نمی کند.

زیرا کارگران بی تجربه ممکن است باعث آسیب رساندن به اثاثیه مشتری شوند.و این به وجهه شرکت های اتوبار آسیب می رساند.این در حالی است که شرکت های نامعتبر از کارگران روزمزد استفاده می کنند.

این افراد تنها برای یک روز کار می کنند و تجربه کافی برای این کار را ندارند زیرا تصور می شود که باربری فقط و فقط به توانایی جسمانی نیاز دارد.

در صورتی که روشهای مخصوصی برای حمل و بسته بندی اثاثیه وجود دارد که این کارگران روزمزد هیچ اطلاعی از آن ندارند.

از این روست که می گوییم یک باربر بی تجربه مهم ترین عامل خسارت در باربری است. مطمئنا یک کارگر بی تجربه روزمزد به نسبت یک کارگر اسباب کشی با تجربه و متخصص که این کار را به عنوان یک شغل انتخاب کرده است از دستمزد کمتری برخوردار است

و شرکت های اتوبار و حمل بار برای این که هزینه کمتری بابت کارگر بپردازند این افراد را استخدام می کنند.در حالی که بیشترین خسارت ها را در اسباب کشی  این افراد بی تجربه وارد می کنند.و شما به عنوان یک مشتری دستتان به جایی بند نیست.

شرکت های نامعتبر معمولا زیر بار خسارت نمی روند و شما نیز نمی توانید کارگری که باعث خسارت به اموال شما شده است را پیدا کنید.

شرکت ها معمولا نشانی از کارگران روزمزد ندارندو این افراد پس از تسویه حساب ممکن است دیگر هرگز به آن شرکت بازنگردند.

ولی باربری اتوبار ملت به عنوان یک باربری ،سالهاست که مشغول به فعالیت است و کیفیت بالای خدمات اتوبار ملت از تمامی جهات باعث رضایت روز افزون مشتریان گرامی شده است .

باربری اتوبار ملت، با داشتن مجوز از اتحادیه ی باربری و داشتن بیمه نامه و رعایت حال مشتریان گرامی از نظر قیمت ها و ارائه ی خدمات اعتبار خود را بالا تر برده است.